۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹

پیامهای تبریک سران روسیه و کره شمالی به بشار اسد

پیامهای تبریک سران روسیه و کره شمالی به بشار اسد

ارسال پیامهای تبریک برای بشار اسد به سبب پیروزی قاطع در انتخابات ریاست جمهوری اخیر همچنان ادامه دارد و سران روسیه و کره شمالی اعتماد مجدد ملت سوریه به اسد را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  سانا، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با ارسال پیامی برای همتای سوری خود، پیروزی قاطع وی را در انتخابات ریاست جمهوری سوریه تبریک گفت.

پوتین در این پیام آورده است نتایج رای گیری به وضوح اعتماد ملت سوریه را به رئیس جمهور نشان می دهد.

رئیس جمهوری روسیه برای همتای سوری خود در ادامه رهبری ملت سوریه آرزوی موفقیت کرد.

همچنین کیم جون اون رهبر کره شمالی با ارسال پیامی برای بشار اسد، پیروزی وی را در انتخابات ریاست جمهوری سوریه تبریک گفت و اعلام کرد این انتخابات گام مهمی در مبارزه ملت سوریه برای چیره شدن بر تمام چالشهایی که قدرتهای متخاصم برای آنها ایجاد کرده، تا حمایت از حاکمیت ملی و بازگشت امنیت به کشور به شمار می رود.

پیش از این هم نیکلاس مادرو رئیس جمهوری ونزوئلا در پیام تبریکی به بشرا اسد گفته بود این پیروزی، پیروزی سیاسی و انتخاباتی برای ملت سوریه به شمار می رود.

وی انتخابات اخیر را پیام واضحی از سوی مردم سوریه در حمایت از رئیس جمهور خود در مبارزه با گروههای تروریستی و حامیانش قلمداد کرده بود.

بشار اسد هم از تماس مادرو و حمایت ملت و دولت ونزوئلا از ملت سوریه در رویارویی با تروریسم و تلاشهایی که برای برهم زدن امنیت و ثبات سوریه ادامه دارد، تقدیر کرد.
 

کد خبر 2305901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha